Subject: FW: eriarsti(de) ettepanekud
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Oct 2024 11:53:13 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 24, 2024 9:25 AM
To: Riina Sikkut - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: eriarsti(de) ettepanekud

Tere

Tunnustame ja täname Eesti Naistearstide Seltsi üldkoosoleku külastamise
ja ka meie tunnustamise eest möödunud aastal.

(samal päeval, kui saabusite otse kolleegi ärasaatmiselt)

Olen naistearst Galina Litter ja töötan viimased 22 aastat Pirita
Perearstikeskuses, töövõtulepinguga ka Fertilitases.

Iga päev, ka täna, on hulgiküsimused plaanitavate visiiditasude tõstmise
suhtes.

On palju paanikat, muresid, arusaamatusi nii arstidel, teistel meedikutel
kui ka patsientidel.

Ettepanek: kehtestada visiiditasu iga kord igale poole 5€. Iga
ravikindlustusega hõivatud inimese iga külastus arstile oleks alati 5€.

Ka EMO, ka eriarstide korduvad visiidid jms.

Jätta ära erisused, erandid jms. Kel vaja, see pöördub vastavatesse
ametkondadesse, kui vajalik visiiditasu 5€ tagastus.

Plaanitav 20€ on põhjustanud kontrollimatu paanika juba praegu.

Ära saaks jätta 5€ pöördumisel suunatud uuringutele: laborid, EKG,
röntgenuuringud  jm uuringud, pöördumised õdedele ja ämmaemandatele.

Perearstid? Doktorikraadiga perearst Eero Merilind on kunagi 1. aprillil
kirjutanud, et: "Perearstid on nüüd eriarstid ja visiiditasu 5€".

Kas ka see saaks kunagi teoks?

Järgmine Eesti Naistearstide Seltsi üldkoosolek on 29.11.24 Viimsi
Artiumis.

Ette tänades

Galina Litter M.D.

Evita Grupp OÜ

naistearst.ee

6014331/ suunab